Cards of Marias Adventskalender -3 Dec.

fredag 3 december 2010

Oj, vad spännande det var att se vilken utmaningen det skulle vara idag hos Cards of Maria.
"En 3-kantig ask som kan hängas i granen och ges bort". Där allt material ska kunna delas med tre.
Hmmm....
Mitt bidrag ser ni här nedanför. Tyvärr hade jag inget bra hemma att lägga i den, men det är bara att knyta upp bandet så faller den isär, eftersom den inte är limmad.


Cardstocken är köpt från Panduro för något år sedan (inte säker på att den finns kvar). 
Jag har dekorerat den med tre tags från Graphic 45 Christmas Past Collection.
Tre röda rosetter, och sex små halvpärlor.


Sedan limmade jag dit sådana små "snöbollar", som är så roliga, nio stycken.



Nu hoppas jag att någon kommer att bli glad när han/hon får den, fylld med fina godiskulor (jag ser dom framför mig). Mmmm.... det här blev bra.
Kramar från Birgit.


Free Smiley Courtesy of www.millan.net

1 kommentar:

Nita sa...

Jättesöt ask du gjort. Kul att läsa vad du använt och hur du tänkt när du gjort den.
kram Nita
medlem i Cards of Maria´s A-team

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS